ОСВІТНІ ПРОДУКТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ

Знайомитися з історією мистецтв та музейним зібранням цікавіше на освітніх заходах, які ми можемо провести для організованих груп юних відвідувачів у нас в музеї або приїхати до вас у школу чи дитсадок.
Екскурсії
Тематичні екскурсії з акцентом — легке і пізнавальне занурення в мистецтво на прикладі робіт з експозиції Одеського художнього.
250₴
за групу
Школа наукового співробітника
Учасники дізнаються, чим саме займаються наукові співробітники в музеї, як складають каталог творів й навіщо, заповнять справжні картки наукового опису на прикладі творів мистецтва з нашої колекції.
1000₴
за групу
Школа юного музейника
Теоретично-практичні заняття, які допоможуть юним учасникам пізнати мистецтво — розсунуть межі, навчать розуміти, аналізувати, сприймати мистецтво.
1000₴
за групу
Обирайте цікаві вам освітні продукти,
комбінуйте їх, створюучи довгострокову програму
або насичений враженнями музейний день,
телефонуйте нам +38 063 611 42 97.


15 осіб
максимальний розмір дитячої групи для будь-якого заходу — для групп понад 15 осіб організуються декілька активностей одночасно
від 250₴
вартість заходу оплачується за групу; якщо захід відбувається у музеї, необхідно додатково придбати вхідний квиток на кожного учасника
90 хвилин
максимальна тривалість майстер-класу, 60 хвилин — екскурсії
5+
діти молодше 5 беруть участь в заходах у супроводі дорослих
ЕКСКУРСІЇ
Екскурсія в грот
Розповімо про Одесу 20-х років XIX століття, про архітектуру колишньої палацової садиби Наришкіних, нині будівлі Одеського художнього музею. Відвідаємо грот і катакомби, які раніше вели до узбережжя.
Від Козака Мамая до Кандинського
На прикладі робіт представлених в експозиції Одеського художнього музею навчимо розрізняти різні види мистецтва, розповімо, які жанри були найпопулярнішими у вітчизняних художників.
Іван Айвазовський в Одеському художньому
На екскурсії, присвяченій мариністові Івану Айвазовському, розповімо про його життя і творчість, перекажемо історії створення представлених у музеї картин, багато говоритимемо про перебування Айвазовського в Одесі та трохи — про його знайомство з Олександром Пушкіним і присвячені образу поета картини.
Мій Костанді
Говоритимемо про особливий «колорит Костанді», відомого одеського майстра, що створив картини, які знають і люблять не тільки в Одесі, а й далеко за її межами. Протягом багатьох років Костанді викладав в Одеській школі образотворчих мистецтв. Був не тільки моральним і творчим авторитетом для кількох поколінь молодих художників, а й чудовим адміністратором, завдяки якому 29 років проводилися великі виставки. Про життя нашого міста та його околиць розкажуть нам пейзажі цього дивного мистця. В нашому музеї зберігається найбільша колекція його робіт, які вдало та виразно демонструють основні етапи його творчого шляху.
Маленькими кроками до великих перемог — українське мистецтво в колекції Одеського художнього
Розповімо про художників-українців або про тих, хто був тісно пов'язаний з Україною: Левицький, Боровиковський, Тропінін, Айвазовський, Шевченко, Трутовський, Рєпін, Куїнджі Світославський, Левченко, Похитонов, Костанді, Кузнецов, Буковецький, Мурашко, Їжакевіч, Едвардс.
Шевченкіана
На екскурсії, присвяченій українському поету, письменнику, художнику, мислителю Тарасу Шевченко, познайомимо з офортами знаменитого українця з нашої колекції, розповімо про його долю та творчий шлях.
Козак Мамай
Говоритимемо про часи козацтва в українській історії, про славну історію Гетьманщини на українських землях, про традиції і вірування нашого народу.
ШКОЛА НАУКОВОГО СПІВРОБІТНИКА
портрет
працюватимемо з відомими портретами, досліджуватимемо їх історію, навчимося описувати та «считувати» інформацію з музейних карток
пейзаж
працюватимемо з відомими пейзажами, досліджуватимемо їх історію, навчимося описувати та «считувати» інформацію з музейних карток
анімалізм
дізнаємося, що таке анімалізм, оберемо кожен свій улюблений твір зазначеного жанру з музейної колекції та дослідимо його історію
ШКОЛА ЮНОГО МУЗЕЙНИКА
ІСТОРІЯ
МИСТЕЦТВА:
На прикладі картин із зібрання Одеського художнього музею і творів світових художників юні учасники побачать те, що до них осягли інші, подивляться на світ очима творців і створять свої шедеври.
ВІД ПЕРВІСНОГО ЛАДУ
ДО XX СТОЛІТТЯ
Як з'являється мистецтво
Що таке музей і для чого він потрібен; чим займаються наукові співробітники і що вони повинні знати; що таке мистецтво і з чого створюються твори мистецтва; чим займаються наукові співробітники в музеї; як складають каталог творів.
Гра в первісну людину
Що ми знаємо про первісне мистецтво, якими були перші зображення і де вони були знайдені, чим малювала первісна людина. Під час практичної частини заняття малюємо як первісні люди на стінах грота —підземної печери музею.
Єгипетський хлопчик. Пропорції людини у Стародавньому Єгипті.
Які ми знаємо пам'ятники культури Стародавнього Єгипту; що таке канон і чому мистецтво Стародавнього Єгипту не змінювалося тисячоліттями; які особливості зображення людей в Стародавньому Єгипті. Під час практичної частини заняття малюємо єгипетського хлопчика по розкресленій сітці.
Боги і герої Еллади. Будуємо Парфенон.
Ким були головні герої міфів Стародавньої Греції; кому присвячувалися античні храми і твори мистецтва; які складові елементи храму. Під час практичної частини заняття малюємо Парфенон, перераховуючи основні елементи храму.
Вітражі готичних соборів. Малюємо замки і собори.
Коли з'явилися вітражі — малюнки з кольорового скла; що таке готичний собор і які його основні елементи; що зображувалося на готичних вітражах. Під час практичної частини заняття малюємо собор з різнокольоровими вікнами.
Мадонни з Відродження. Вчимося у майстрів Ренесансу.
Що таке епоха Відродження; які особливості портрета епохи Відродження; у чому полягає відмінність ікони від релігійної картини. Під час практичної частини заняття малюємо копію з репродукцій профільного портрета епохи Відродження.
Романтизм і автопортрет.
Основні відмінності класицизму і романтизму; що найбільш важливо для художників-романтиків; чим автопортрет відрізняється від портрета. Під час практичної частини заняття малюємо автопортрет, намагаючись передати свій характер.
Як з'явився пейзаж. Реалізм.
Реалізм як напрям в мистецтві; у чому полягає відмінність пейзажу від інших жанрів; як художник вводить до пейзажу свій настрій. Під час практичної частини заняття малюємо свій пейзаж-настрій.
Натюрморт в стилі кубізм
Хто такі художники-кубісти; натюрморт як основний жанр кубізму; які нові матеріали можна додавати в кубістичну картину. Під час практичної частини заняття малюємо натюрморт, намагаючись розкласти зображуваний тривимірний об'єкт на прості елементи і зібрати його на полотні в двовимірному зображенні.
Точка, лінія, пляма. Малюємо музику.
Як з'явився абстракціонізм в живописі; що в своїх роботах хотів передати Василь Кандинський; чому абстракціонізм такий популярний сьогодні. Під час практичної частини заняття звучить музика. За допомогою ліній, точок, колірних плям намагаємося передати настрій музики.
ІСТОРІЯ
МИСТЕЦТВА:
На прикладі картин із зібрання Одеського художнього музею і творів світових художників юні учасники побачать те, що до них осягли інші, подивляться на світ очима творців і створять свої шедеври.
XX СТОЛІТТЯ: ВІД МАТІССА ДО ХУНДЕРТВАССЕРА
Природа і людина. Анрі Матісс (1869–1954).
Учасники дізнаються про людину і природу; про природність і красу тіла людини. Ми спробуємо знайти відповідь на питання «Як виглядає Рай?». На прикладі картини «Дубки» Герасима Головкова розповімо про звільнення кольору і фовізм, поміркуємо в залах музею про європейський живопис і одеську школу. На практичному занятті розглянемо роботи Анрі Матісса і будемо малювати в його стилі.
Супрематичні композиції. Казимир Малевич (1879–1935).
Квадрат, коло, трикутник: як світ предметів розділили на складові частини і створили з них щось нове — про це та багато іншого учасники дізнаються під час теоретичної частини заняття. А під час практичної частини розглянуть супрематичні композиції і малюватимуть людей, як Казимир Малевич.
Атмосфера Парижу. Пабло Пікассо (1881–1973).
Учасники дізнаються про ніжність і чарівність «блакитного» і «рожевого» періодів Пабло Пікассо. Їм розкажуть про циркачів, гімнастів, бродячих артистів і чому не падає «Дівчинка на кулі». Ми переймемося атмосферою Парижу початку ХХ століття завдяки картині Олександра Мурашка «Паризьке кафе». На практичному занятті розглянемо роботи Пабло Пікассо і будемо малювати «Дівчинку на кулі».
Італійські традиції. Стиль Амедео Модільяні (1884–1920).
Учасники дізнаються про італійські традиції на прикладі незабутніх жіночих портретів Амедео Модільяні. Ми разом шукатимемо спільне в його стилі та іконописі. На практичному занятті вивчимо роботи Модільяні і намалюємо жіночий портрет в його стилі.
Політаємо разом. Марк Шагал (1887–1985).
Чи може людина літати, якщо вона закохана? Чому на картинах Марка Шагала люди літають? Ми запропонуємо юним учасникам політати разом з ними.
На практичному занятті розглянемо роботи Марка Шагала і будемо малювати літаючих людей і тварин.
Космос или абстракция. Хоан Міро (1893–1983).
Розповімо, що таке абстракціонізм і як він виглядає. Учасники дізнаються про фігуративний, але безпредметний живопис і трохи про дадаїзм і дерев'яних коників. На практичному занятті розглянемо роботи Хоана Міро і спробуємо намалювати в його стилі зоряне небо.
Абсолют і повне мовчання. Марк Ротко (1903–1970).
Цікаво, чи може картина нічого не зображати або як виглядає Ніщо? Абсолют і повне мовчання, тільки колір — саме про це ми і поговоримо з юними учасниками.
А на практичному занятті розглянемо роботи Марка Ротко і створимо свій Абсолют.
Сучасна скульптура. Генрі Мур (1898–1986).
Хочете виліпити Короля і Королеву? Легко. Сучасна скульптура, монументальна форма, як співвідносяться ціле і деталі — про це учасники дізнаються в залах музею на прикладі скульптур з експозиції Одеського художнього. На практичному занятті вивчатимемо роботи Генрі Мура і, головне, ліпитимемо.
Втрачений світ Альберто Джакометті (1901–1966).
Знаєте, як створити скульптуру без об'єму? Що таке самотність і як її зобразити? Учасники розглянуть сучасні скульптури у дворі музею та постараються відповісти для себе на питання — це тільки каркас або людина, яка заблукала у світі. На практичному занятті працюватимемо з роботами Альберто Джакометті і створимо скульптури людини і собаки.
Архітектура модерну. Фриденсрайх Хундертвассер (1928–2000).
Казкове місто або місто майбутнього, як архітектор втілює свої фантазії в життя, що передує цим яскравим фантазіям — саме про це ми поговоримо з учасниками, а ще трохи про модерну архітектуру. На практичному занятті подивимося на будівлі Фриденсрайха Хундертвассера і створимо свою Країну Чудес (кажуть, цьому поки не навчають навіть на факультеті образотворчого мистецтва).
Made on
Tilda