Можна сміливо стверджувати, що проєкт «Музеї в авангарді суспільних змін» привернув значну увагу суспільства до питання, яким чином мистецтво, культурні інституції та громадські діячі впливали та можуть впливати на суспільство, щоб змінити його на краще. Медійне охоплення проєкту за дев'ять місяців сягнуло 800 000 осіб, а також, ми впевнені, збільшуватиметься, зокрема, на YouTube-каналі Одеського художнього. Херсон отримає арт-об'єкт — публічний простір, відкритий для взаємодії з туристами і городянами. І більш того, за відгуками багатьох учасників, навіть по завершенні айдіатону продовжують формуватися ідеї нових проектів, працюють нові знайомства та командні чати, стають очевидними шляхи реалізації ідей, що виникли під час події.